Härliga fredag

Fick semester från jobbet i natt. Det var så lugnt. Så nu blir det lite extra ledighet,skönt=) Daniel kommer hem i natt,han har varit borta sen i söndags så det ska bli så skönt att han kommer hem igen nu =) Han blir hemma i 9 dagar.

Idag har jag,Angie och Wilma varit en sväng till falun. Köpte lite hårvårdsprodukter så jag får ordning på mitt torra hår nångång. Sen åt vi på China *mums* sen åkte jag en sväng till kupolen och köpte en häxsax och en sekatör så nu är hela trädgårdshäcken nerklippt=) synd bara att det tar sån tid att få den så hög och tät som man vill.

I morgon kväll blir det tacokväll här hemma....

har precis kommit ut ur duschen, fick ju lov att prova mitt nya shampoo som jag köpte idag och gudars skymming vad gott det luktar. Som cocos=) och den där som man har i håret innan man fönar det luktar ännu godare. precis så som man luktar när man går från frisören=)

nu blir det soffläge och the scorpion king på tv

/LINDA


Kommentarer
Postat av: Sofie Åberg

Vad e det för schampo då som luktar cocos? Köpt vart då?

2009-08-16 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0