Kräftfiske premiär

Ikväll ska vi till Daniels pappa  nere i Torsång och fiska kräftor =) mamma och pappa ska också med. Mamma ska göra i ordning revbensspjäll som vi ska grilla där nere *mums* huur gott som helst!!! Så det kommer att bli en helkväll och natt nere i Torsång. Får väl hoppas att inte melissa tröttnar ur helt. Får väl ta med spel och badkläder till henne så hon kan hålla sig i gång=)....

Underbart väder är det ute också!!!!! skönt att man får lite fint väder de sista dagarna av semestern....

Igår var jag och Melissa i sommarstugan hela dagen, och gissa om jag var röd när jag kom hem! såg ut som en kräfta. Såg ut som jag hade en vit bikini på mig när jag tog av mig tröjan=) ha ha  ska ut och lägga mig lite i solen nu innan vi ska börja dra oss....


min lunch idag: egengjord ceasar sallad=)

i morgon blir det kräftskiva hos min morbror=)

ha en trevlig helg allihopa!!!!!!

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0