Semestern slut,tillbaka till verkligheten

Idag börjar jag att jobba igen. Men det känns faktiskt helt ok, för nu har jag ställt mig in på det. Har haft en jättebra semester,skulle ha haft lite bättre väder men det är ändå bara skönt att vara ledig. Jag har aldrig varit med om ett sommarlov som har gått så här fort!! Melissa börjar 3:an på måndag =)

I fredags så var det kräftfiske hos svärfar i Torsång men det var inte många kräftor som de fick=)Men Melissa fick 5 fiskar så hon var jättestolt=)
I lördags så hade vi kräftskiva hos min morbror. God mat och kanongoda kräftor.

Idag blir det lite städardag för jag känner mig själv och vet att jag inte kommer att orka städa när jag väl har börjat jobba,inte den här veckan i allafall.

Nu blir det frukost (har legat och dragit mig in i det sista) sen städning.....

/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0