Söndag

Igår var jag och Annelie och 2 av hennes kompisar,Johanna (min bästa kompis syster ) och Fia ut. Vi började att vara här hemma hos mig, sen åkte vi ner till stan vid halv 11 (vissa tyckte det var alldeles för tidigt,aja jag kanske börjar bli gammal =) ) Vi åkte till S1 och anslöt oss till min svärmor och hennes tjejgäng =).....Träffade på 3 bekanta där, Sofia, Sarah och Maria, inte ofta man ses men det var himla trevligt=) Sen gick syrrans 2 kompisar vidare till S2 och jag och Annelie följde med svärmor och hennes gäng på liljan =) Det var faktiskt helt ok där inne =) Sen kom våran syster Bea och hämtade oss...tack så jättemkt gumman=) nu är jag skyldig dig en!!

Det blir nog lugna puckar resten av dagen skulle jag tro=) är inte bakis men bara såå himla trött.

Här är lite bilder från igår (tyvärr så blev några raderade,var väl nån som inte ville vara med)




Blev bara kort på mig och min lilla syster,synd att de andra blev borttagna...

Nu blir det mat och sen viiiilia.

Daniel kommer hem om några timmar. Han hinner vara hemma ca 1 timme innan han ska till norge =( men men det är väl bra att få längta lite =)

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0