Tisdag och trotsigt barn

Åh gud vilken trotsig 9-åring jag har!!!!! ibland kan man ju nästan bli tokig!!!! Men det gäller att man står på sig =) varför vi är lite osams nu är för att hon vägrar städa sitt rum,som för tillfället ser ut som en rövarkula! Så nu smet hon ut när inte jag såg men hon vet att så fort hon kommer in så blir det till att städa...hon kommer inte undan =)

Har haft lite småpyssel för mig idag, klippt gräsmattan och oljat in alla utemöbler...har ju regnat så mkt så de var alldeles uttorkade.

Senare ikväll ska jag och Melissa ut och äta med Angie,Micke och Wilma.  Om hon nu har städat sitt rum vill säga,annars blir det inget.

2 dagar kvar tills Daniel kommer hem...längtar..


*one magical moment*

/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0