usch dagis!!

vet att det absolut inte är så här på alla  dagis men måste bara berätta när jag följde med min syster när hon skulle hämta sin dotter på dagis idag. Wilma har gått inskolning 2:a veckan nu, så hon hade varit sj på dagis i 2 timmar. Vi kommer dit och regnet öser ner. Vi ser lilla Wilma i regnet utan mössa!!! och snor som hänger ner till  munnen och grus i hela ansiktet!! Kommer aldrig att glömma den synen...va fan har man inte mössa på en 1 åring när man är ute????????? hon var alldeles dyblöt och till råga på allt så hade hon BARA en t-shirt under regnjackan!!!!! Det var ju snorkallt ute!!!!! nej usch tyckte det var hemskt.....hon som har haft öroninflammation 2 ggr kommer då garanterat att få det igen eller i allafall bli förkyld...man lämnar det bästa man har till dom då tycker jag då fan att man kan klä dom som man ska!!!!!!
 
så nu har jag fått ur mig de....=)

annars har jag inte gjort så mkt idag,vart en sväng på kupolen med angie...det blev ett par nya skor och ett par jeans=) får lägga in bilder på jeansen sen för de var såååå snygga.....

blir nog tidig säng i dag är sååå trött....det är väl det här vädret och luie sömn som gör det...har sovit så dåligt när jag har jobbat natt...

/LINDA




Kommentarer
Postat av: Sofie Åberg

Vad går hon för dagis? Vissa dagis e helt sjuka... dom behöver flera som jobbar där.

2009-08-26 @ 18:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0