Utekväll

Ikväll ska jag och Annelie ut. Hennes kompis Fia ska också med=) en kanon trevlig prick! 
 Så det blir till att dricka några av dessa goooda bacardi breezer....



Daniel
ringde i natt när konserten var slut. Det hade varit jättebra tyckte han. Idag skulle de gå på Lisseberg =) trodde de skulle göra det igår men de hann inte det ,så det blev idag i stället. Gud vad skoj med karuseller...

Ska ta och åka till min mormor en sväng. Hon och hennes sambo Nisse har varit till Åland så de har köpt lite godis på båten =) *mums*
Sen måste jag nog hem och börja göra mig i ordning för kvällen. Känner ju mig själv, vet att det kan ta hur låååååång tid som helst!! =) har annu inte bestämt kläder...det lutar åt ett par nya jeans som jag har köpt och det svarta linnet som jag köpte igår men men som sagt jag är som jag är så det blir väl förmodligen nåt annat =)

ha en kanontrevlig helg allihopa!!!!!

/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0