4:e advent =)

Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton =) mysigt! Så idag när Melissa kommer hem så ska vi klä granen.

 

Igår hade vi glöggkväll här hemma och det blev 16 personer som var här. Tror det gick åt 8 flaskor glögg=) Jag är ingen fan av glögg så jag håller mig till julmust. Det är ju ändå lite % i de här saftglöggen från butikerna så jag tycker att det är lite onödigt att dricka dem även fast det är lite.




En morgonbild på magen från idag =) i mitt förra inlägg är magbilden  från gårdagskvällen.
 




här är lite bilder från glöggkvällen......
       

 

/LINDA


Kommentarer
Postat av: angelika

ligger mamma å sover i fotöljen?

2009-12-20 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0