Faderskaps intyg

Igår var jag och Daniel och skrev på att det är han som är pappa till barnet =) jag trodde att man bara kunde skriva efter att barnet var fött men icke. Huvudsaken man har gått över v 20 så var det inga problem. Är ju bara bökigt att göra det efteråt tycker jag,när man har en liten att släpa runt på. och nåt mer som jag inte visste var att när barnet är fött så får mamman automatiskt vårdnaden om barnet. Så vi skrev på papper om gemensam vårdnad såklart också =)

Daniel tyckte att vi kunde skriva på äktenskaps papper på en gång när vi ändå var där...men så lätt och billigt kommer du inte undan älskling =) När jag väl gifter mig så ska det vara i en kyrka!

 

LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0