Gravidförsäkring

Tänkte jag skulle teckna en gravidförsäkring, men det finns ju så många att välja på. Det finns både de som är gratis och de som kostar lite. Och det är ju så att de som kostar lite är ju faktiskt bättre. Hittade en bra sida som man kunde jämföra alla olika gravidförsäkringar:



http://www.konsumenternasforsakringsbyra.se/jamfor/jamfor_forsakring_valj_bolag.asp?_ci_insurance_type_id=101&avd=JAMFOR&menu=JAMFOR 


Eftersom de flesta gravidförsäkringar börja gälla från gravvecka 26 så har jag 2 veckor på mig att bestämma vilken jag ska ta.



Ska snart gå och lägga mig igen, ska jobba i natt så jag får passa på att sova lite medans jag är själv hemma. Blir inte nå sömn sen eftersom melissa ska ha med sig Ella hem hit efter skolan.

 

/LINDA

 

 

 

 

 

 

 

 














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0