Köldknäpp

Herregud vad kallt det är ute! Just nu visar termometern -20 grader! Man är ju inte van vid de här kalla graderna, men ganska mysigt när det väl blir =) Och tänk att vi kommer att få en vit jul trots allt!! =)


I förrgår så dammade,dammsög och torkade älsklingen och svärmor  hela huset här hemma!! Jag skulle åka till jobbet så jag slapp göra nånting. De höll på till 23.30 =) Det var så strålande rent här hemma i går=) Min svärmor är så himla underbar!


Igår så var älsklingens chef och några till från jobbet här och åt massa god mat och efterrätt. Sen bastade de. Så jag passade på att åka och hälsa på syrran Annelie som just nu bor i brorsans lägenhet medans han är i thailand. Trött som jag var så slocknade jag i soffan, trevlig gäst va ? =) sen  köpte jag med kina mat och åkte hem till min svärmor och umgicks med henne i några timmar. Fick världens godaste ris ala malta där=) kändes nästan som att man rullade hem=)


Älsklingen har åkt ner till Torsång för att hämta ved hos sin pappa, så vi kan elda lite i täljstenskaminen=) Hade lite dåligt med ved här hemma så han tänkte hämta några säckar.


Sen i kväll så blir det glöggkväll här=) jadu jag tror vi blir mellan 14-18 st kanske, det är jämt fullt hus här =)



Och tack till er alla som har skickat julkort till oss!!! för första gången så har vi inte skickat några julkort, det hara bara inte blivit av. men nästa år blir det nog, när man kan knäppa kort på lillen och melissa =)

 

LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0