nattblogg....

Jadu det är nog första gången jag skriver så här sent eller snarare tidigt på morgonen =) brukar antingen jobba eller sova vid den här tiden.....Men nu ska  jag försöka att hålla mig själv och Melissa vaken. Melissa ska göra en undersökning på lasarettet i Falun som kräver att hon ska sova utan att bli sövd, så man skulle hålla henne vaken från kl 02....jippi....var huuuur trött som helst när klockan ringde...men nu är jag ändå ganska pigg =) 03.36 visar klockan....Lillstumpan ligger här bredvid under en filt =) Hon var knappt vid medvetande när jag väckte henne....



Var på kupolen med Emma igår och köpte lite julklappar. Det blev en hello kitty pyjamas och lite sudd (hon spar på sådana) till melissa, en kanonskön morgonrock till mamma, och ett par mocka handskar till mormor. Har inte så väldigt många klappar kvar att köpa och det är sååå skönt!



Var på julbord igår med daniels jobb. Det fanns massor med gott.....bland annat ett helt bord bara med godis! massa kolor och knäck och annat gott =) gott gott men man äter ju på tok för mkt så magen var alldeles sprängfull när vi åkte hem.....



Gud vad jag och Melissa ska soooova när vi kommer hem från undersökningen!! jag ska ju jobba natt så jag MÅSTE sova....



Nu ska jag och Melissa titta på film...Fast and furous.....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0