Tisdag

Är såååå trött, det blir nog att lägga sig tidigt ikväll. Känns som att jag skulle kunna lägga mig redan nu men då kommer jag garanterat att vakna i natt och vara kanon pigg.

Har haft ganska mycket sammandragningar i några dagar, gör faktiskt riktigt ont. Kan ju bara tänka mig när de riktiga värkarna sätter in=)  Så jag mailade till min BM så hon ringde idag på eftermiddagen. Hon är så himla gullig och förstående. Hon ville egentligen att jag skulle komma i morgon på koll men hade tyvärr ingen tid så det får bli på fredag när jag ändå har tid. Ska lämna urinprov då också i fall jag skulle ha UVI som kan orsaka sammandragningar.  Nästan varje gång efter att jag har kisaat så drar det i hop sig i magen och den blir stenhård och det drar bak i ryggen...klart man blir lite nojjig. För än får bebisen gott  och väl ligga kvar i magen  många veckor till!!  Men barnmorskan hon sa att om det fortsätter så här och att det inte går över fast man vilar så måste jag ringa till förlossningen. Usch hemska tanke! Det är förmodligen ingen fara för än så länge går det över på nån minut.  Och lillen sparkar för fullt så den verkar då i allafall må bra =)


Melissa är så himla gullig. Hon sjunger för bebisen varje kväll när hon läger sig och faktiskt så sparkar den nästan jämt när hon gör det =)



Nu ska jag titta på pistvakt med Melissa. =)

 

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0