Fredag den 13:e

Går in i v 19 idag!! =) går ganska fort ändå tycker jag =) tycker jag har lagt på mig lite på magen nu,skönt när det händer nåt =)  fortfarande 3 kilo + men det lär väl ändra sig snart skulle jag tro =) 
har känt mig så orolig i några dagar eftersom den lille inte har gett sig till känna i magen....men kände h*n idag så nu kan jag väl andas ut!  den har väl legat långt in mot ryggen så det är väl därför jag inte har känt nåt. Jag blir så orolig på en gång när jag inte känner nåt men det är väl för alla missfall vi har behövt gå igenom. Men denna gång ska det lyckas! =) Tänk att man kan älska någon så mycket som man aldrig har träffat =)



Har inte tagit nån värktablett mot huvudet på 2 dagar nu! så skönt!

Melissa ska på pyjamasparty idag mellan 17-20 så då åker jag nog och hälsar på mamma och pappa.
Daniel är och hjälper sin jobbarkompis med hans sommarstuga så han ska jag väl hämta sent ikväll nån gång.



Nu ska jag lägga mig i soffhörnet en stund =)



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0