Helgen

Helgen har varit lugn och skön. Igår var det bara jag och Daniel här hemma. Så det blev en mysig hemmakväll med god mat,bastu och film =) vet inte när vi var ensamma sist, men skoj när det väl blir=) vi brukar alltid ha en massa främmande här på helgerna.


Ifredags så tackade vi av Helen som slutar jobba på IVA,synd nog. Hon är en frisk fläkt som verkligen gör att man får skratta en massa=)  God mat och kanon trevligt sällskap! Men eftersom jag hade jobbat natten till fredagen och knappt sovit så hämtade älsklingen mig vid 23. Jag  somnade ganska omgående när jag kom hem=)



var hos doktorn med melissa i fredags,nu måste man vänta spänt på nästa steg......lillstumpan...mammas älskling.

 

Nu tycker jag att det syns på magen att jag är gravid=) pang sa det så satt en liten mage där=) v 20, har gått hälften så det känns ju skönt.



Idag blir det nog filmmys hemma i soffan,så tråkigt väder ute.



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0