Klåda

Hittade en mysig bild på ett foster i v 19 =)




gud vilken klåda jag har fått!! Blir tokig snart...det kliar på brösten magen och på benen....ska till läkaren i morgon angående min huvudvärk så jag får väl ta upp klådan också.




I går var mamma,pappa,min faster och hennes man här hos oss. De bubblade och bastade i relaxen =) och lite öl och vin blev det ju för dom och Daniel  också=) Melissa provade på att basta för första gången här också.

 Sen åt vi plankstek, hur gott som helst!  Skjutasde hem companit vid 00.30. Sov till 10 i morse,det var länge sen jag kunde sova så bra.


Ska jobba i natt så jag ska väl vila en stund....blir ju inte mkt sömn i morgon innan jag ska till läkaren.


Usch vilket tråkigt inlägg det här blev kände jag =)


är lite smått irreterad på en person som är så fruktansvärt nyfiken och bara brysr sig i andras familjer, att man bara orkar???? tycker jag har fullt upp med min och skulle varken vilja eller orka bry mig i andra.....men men hon har väl inge bättre för sig???

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0