Måndag

De ringde från falu lasarett och vi fick en tid till Melissa redan i morgon, så himla skönt att det gick så väldigt fort. Men det är väl så när det gäller barn antar jag. Så det kanske inte blir nån skola för henne i morgon, får se hur hon mår efteråt. Annars får vi vara hemma och mysa bara hon och jag =)



var med henne idag när hon fick vaccin mot svininfluensan, och hon var sååå duktig. Sa inte ett ljud.....Tror att jag oroade mig mer än vad hon gjorde =)  Får verkligen hoppas att hon inte blir sjuk nu bara eftersom vi ska till lasarettet i morgon.....




Tycker min mage har växt bra mycket bara den här sista veckan, från att vara obetydligt stor till att verkligen bli en gravid mage =) men det är såå härligt att den äntligen har kommit!! bjuder på en liten bild från idag...







nu kommer man bara bli större och större =) åååh längtar så himla mkt tills april när vi äntligen får se vem det är som gömmer sig där inne....



fick en kommentar att jag skulle äta broccoli så kanske jag slapp äta järntabletter, jag äter broccoli varje dag och orkar inte äta mer än vad jag gör =) men tack ändå för tipset! =) 



/LINDA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, då kanske det inte går att göra så mycket mer än att äta tabletterna! =) Lycka till iallafall

2009-11-23 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0