sammanfattning av helgen

I helgen har jag och Emma varit i Västerås och hälsat på Mia,Tobias och deras tillskott Alma =)

 

Hur söt som helst =)

Jennie kom också till Västerås från stockholm...kul att umgås alla 4 igen=) vi pratade en massa, shoppade och Emma gjorde jättegod mat! Sen på söndagen tog vi en tripp till IKEA =) blev lite handlat. Köpte en madrass till spjälsängen och täcke och kudde till sen lite tyg till julgardiner och lite annat krims krams.

V 18 idag!!! =) spännande spännande....bara 4 dagar kvar tills rutin ultraljudet =) då ska Daniel äntligen få se lilla miraklet=) 

Nu börjar jag bli rundare om magen tycker jag =)  den är såå välkommen=)


Ska jobba en c-tur idag så jag börjar halv 2, gör en sån i morgon också....


Längtar tills på fredag!!!!! får ju se lilla pyret igen!!!

Från och med i dag ska jag börja ta sprutorna var annan dag, så snart är det slut på stick och blåmärken på magen =)


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0