Torsdag

Igår kväll hade jag sån huvudvärk så jag trodde att huvudet skulle sprängas och illamående var jag också. Men somnade i allafall till slut efter att min älskade sambo hade masserat mig lite....men vaknade med samma illamående. Får hoppas det är nåt som går över fort.....

Var och lämnade urinprov som min barnmorska skulle skicka iväg....får se om det visar nåt, känner mig bättre men det är lika bra att kolla riktigt.
Har även haft lite förvärkar som gör ganska ont, som jag pratade med min barnmorska om och så länge det inte blir mer sammandragningar som håller i sig så är det inte farligt sa hon. Magen blir liksom stenhård och det gör ont,är lite obehagligt.  hade aldrig så här när jag väntade Melissa så därför blir jag lite orolig. Tycker kanske att det är lite tidigt att ha men eftersom det är många som har det så behöver jag nog inte oroa mig. Är livmodern som tränar. och jag känner ju lilla pyret flera ggr om dagen =)

I morgon ska vi äntligen få se miraklet igen =) eller det blir ju första gången för Daniel.... han har tagit ledigt hela dagen =)


Melissa ska hem till farmor/pappa ida och blir kvar över helgen. Känns konstigt att hon ska vara borta 3 dagar nu när hon har varit hos oss mer än 3 veckor....


det snöar ute =)



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0