TRÖTT

  är så himla trött och slut. Känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova för resten av natten.....järntabletterna har ju inte  hunnit börja hjälpa än.....men än så länge så går det bra att ta dem *peppar peppar*  hoppas jag blir lite piggare snart....

Är orolig eller nej snarare livrädd....tänk om??? nej fan jag får inte tänka så...får verkligen hoppas att det är goda nyheter doktorn kommer med.....Barnen är ju det bästa man har och när dom är dåliga så blir man ju helt förstörd....min älskade lilla troll unge =)




Har varit lite barnvakt åt busfröt Wilma  (systerdotter)idag så hennes mamma fick sova lite eftsrom hon ska jobba i natt. Vi var en sväng till Tälnbäcken och hämtade lussekatter som min mormor hade bakat =) *mums*



Idag ska vi göra pannkakor, ska nog överlåta det till Daniel för konstigt nog blir hans pannkakor mkt godare än mina =)

 

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0