Trötter....

Herregud vad trött jag har varit idag eller är fortfarande. Skjutsade Melissa till skolan och åkte sen och storhandlade sen när jag kom hem var jag så fruktansvärt trött så jag gick och la mig igen efter att jag ätit frukost. Och vaknade nyss =) Känner mig fortfarande lika trött...mitt blodvärde är bra nu så det kan ju inte vara det....har inte haft huvudvärk på 2 dagar nu...*peppar peppar* och det är sååå skönt!!


Igår var det fars dag så vi var hem och åt middag hos mamma och pappa. Det bjöds på porterstek och chokladpudding till efterrätt *mums* hur gott som helst. Såsen som mamma gör till är gudomlig! Tror vi var 14 st,blir ju så många när alla har respektive med =) mormor och nisse var också med...

 

Tittade på den 6:e Johan falk filmen igår, De fredlösa. Den var bra men tycker att det skulle ha haft ett annat slut....Tror nog att de 2 första filmerna var de absolut bästa, men alla filmerna håller bra klass,blev lite besviken på den 5:e filmen (operation näktergal) tyckte inte att den var lika bra alls som de andra.



Ska snart hämta melissa och hennes kompis herman som ska följa med hem idag.

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0