cravings....

 I förra veckan så blev jag så otroligt sugen på fiskbullar!!! jag har ALDRIG annars tyckt om det varken smaken eller konstistensen....men blev så fruktansvärt sugen så jag åkte och köpte  en burk. Kokade lite potatis och hade rivna morötter till....och vet ni ?? är lite smått beroende nu =) helt sjukt...kan inte skylla på nåt annat än graviditeten =).....får väl se om jag tycker det är lika gott sen. har precis ätit det igen=)  ha ha lite komiskt, jag som alltid har sagt att det var kattmat=)  när jag mådde illa som värst var det gula tomater som jag var beroende av...tyckte att de lindrade lite.

det är så underbart att man kan börja njuta av graviditeten på riktigt nu när man knappt mår illa längre. visst är det nån gång per dag men absolut inte som det har varit....


ska snart i väg till jobbet, ska göra en c-tur för omväxlings skull. Skönt sen är jag ledig tills på tisdag...


Och det är bättre med min kusin också tack och lov!! han har kommit ur respiratorn och har visst pratat med polisen. Får hoppas de tar idioterna fort.


ikväll kommer sambon hem också =)

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0