Frukost

Ett måste varje morgon nu för tiden är frukost!!! Har blivit en riktig frukosmänniska. Synd att Melissa är så dålig på att äta frukost bara, fick i henne lite fil innan jag skjutsade iväg henne till skolan. Det här bestod min frukost av idag =) *mums*
 

har krupit ner i soffan och tänt en brasa i täljstenskaminen,var lite småkallt inne.....


 ska snart bege mig upp till sängen igen, ska jobba i natt så jag måste sova lite till så jag orkar jobba. Gör 2 nätter nu sen är jag ledig tills nästa fredag =) skööönt! 


Bara 2 dagar kvar tills Daniel kommer hem och börjar jobba igen!!! =) skönt att ha han hemma.


Imorgon ska vi börja bli vaccinerade på jobbet men jag tänker INTE vaccinera mig......Vill inte riskera nåt ifall det skulle skada fostret, vet att jag kommer att gå och gräma mig hela hela tiden om jag tar vaccination.


/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0