Härliga lördag

Morgonen började perfekt. Mamma ringde vid 8 och frågade om vi ville ha frukost=) jag och Daniel hade köpt med oss frukost till dom förra helgen och då sa jag på skoj att "ja nästa helg kommer ni hem med frukost till oss då ? " =) och det gjorde hon =)  Jag bara älskar färska smörgåsar med en massa gott pålägg och kokt ägg "mums" kan verkligen inte klara mig utan frukost!!  Varje lördag och söndag så åker antingen jag eller Daniel till ica maxi och köper färska bröd och har riktig hotell frukost...tycker gott och väl att man kan unna sig det!

Jag har ett berg och då menar jag verkligen berg av tvätt, eftersom Daniel har tagit med sig en massa sängkläder hem från Norge. kommer få tvätta varje dag hela nästa vecka om jag ska bli klar med all tvätt =/

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa på mat, skönt att man kan åka dit och bara slippa laga mat en kväll =) Tror det skulle bli wienerschnitzel....

Igår var jag och Emma till falun en sväng för att titta på nåt till Marias och Tobias nya tillskott Alma. Hittade en jättefin sak (ingen ide attt jag skriver vad i fall Mia läser det här ) =) vi ska dit och hälsa på i västerås sista helgen i oktober.

 

Idag är en sån här dag som jag känner mig så nöjd med allt,älskar såna dagar. Synd att man inte har dom jämt.  Min stackars sambo får höra ett och annat ibland men men får väl skylla på graviditeten =) Har märkt att jag är lite tokig ibland...=) Får pussa lite extra på han idag då....


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0