Helgens bravader

Igår firade vi mamma eftersom hon fyller 50 år idag,grattis!!! Hon hade själv planerad dagen eftersom hon var livrädd att vi skulle hitta på nåt tok=) vi spelade först bowling sen åkte vi hem till mamma och pappa och åt en jättegod gryta som mormor hade gjort. Och efter det åkte vi till Villa paradiset och basta, bubblade och simmade i poolen=) kanon mysigt=)....och sen åkte vi hem igen och åt sellnäsplanka och ölplanka ..kanongott=) en jättelyckad kväll. Tror vi kom hem strax innan 01 jag och Daniel.

lite bilder från dagen...


Daniel och hans pappa håler på att sätta på vinterdäcken på bilen. Eftersom han åker till Norge sista vändan idag så ville han inte att jag skulle åka bil utan vinterdäck i fall det blir snö =) gud vad skönt det ska bli nu när han kommer hem och jobbar.  underbart att få sova med han varje natt =)


Idag blir det soffläge. Ska titta på de 2 senaste Johan Falk filmerna, national target och leo gaut. Det är ju inte helt fel att vila ögonen lite på Joel Kinnaman som spelar en av huvudrollerna heller =)....






I förrgår kände jag miraklet för första gången också=) 3 ggr och det var verkligen det, inga luftbubblor eller så =)

De säger ju att man känner tidigare med andra barnet, har varit in och läst lite på internet och så, vissa känner väldigt tidigt men runt v 15 tror jag är ganska normalt =)

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0