Hur är vissa folk funtade??

Igår kväll innan jag skulle åka in till jobbet så ringde mamma mig och förvarna att min kusin kanske låg på mitt jobb. Nån hade slagit en yxa!!! i hans huvud!!! Hur i helvete kan man göra nåt sånt?? Det finns alltså nån som så gärna vill ha ihjäl honom så de slår en yxa i huvudet på han. ja jag kan inte fatta hur man överhuvudtaget kan vara kapabel att göra nåt sånt. Eftersom man får sådana skador i huvudet av yxslag så blir dom oftast hämtade med helikopter för att flygas till UAS (uppsala akademiska sjukhuset). Lillkusinen..tycker att han bara är lilla barnet ju.... får innerliggt hoppas att det går bra!!!

I morse när jag körde hem från jobbet,och var nästan hemma så ja tror du inte på fan att en lastbilschaufför med stooort släp kör ut mitt framför mig??? fick tvärnita,hade jag kört lite fortare så hade det smullit....det är precis som att störst går först!!!! jadu man slutar då aldrig att förvånas.....usch vad hemskt att hamna på jobbet för trauma =)

har köpt klart mammas presenter idag...hon kommer nog bli riktigt nöjd =) hon fyller 50 på söndag så vi ska ha lite gallej på lördag...riktigt skoj ska det bli =)

och i morgon ska jag få se miraklet igen =) längtar längtar!!!!

v 14 i morgon =) det tuffar på....

nu ska jag vila lite så jag orkar jobba i natt

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0