illamående ? nej faktiskt inte =)

det är sååå sköööönt att jag knappt mår illa längre!!! =) visst kommer det nån gång varje dag men det är så mycket bättre än vad det har varit.  Nu känns det som att man kommer att kunna njuta mer av graviditeten än vad man har kunnat gjort. Har jobbat 2 nätter och det har gått jättebra,skönt att man har sådana underbara kollegor.  Nu är jag ledig 2 nätter, vi ska inte göra nåt speciellt bara ha det lugnt och skööönt.

Nästa vecka ska jag köpa klart presenterna till mamma. Hon fyller 50 nästa helg =)

det är knappt så jag fattar det än att det växer ett litet mirakel inuti mig =) är så fantastiskt. Det syns ingenting på mig än....har inte just gått upp nåt heller, 500 g tror jag. Men det är ingenting som oroar mig jag kommer nog att gå upp så det räcker och blir över ändå =)


just nu är Daniel på möte med ett byggföretag i falun...han kanske ska börja jobba hemma igen =)!!!! det ser så ut i allafall...ska bli så skönt att han blir hemma nu!

Nu blir det soffläge en stund.....

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0