jag blir sååååå arg!!!!!!!

ÅÅh kan verkligen bli galen på Melissas pappa!!  Han har henne varannan helg,( ska även tillägga att det är i stort sett hans mamma som har henne när det är hans helg) men förra helgen kunde han inte ha henne av nån anledning så hon var kvar här hos oss,vilket absolut inte gör oss nånting. Så hon skulle vara hos han den här helgen som kommer som kommer i stället men idag sa han att det inte gick, han jobbade så mkt. Så hon kommer att vara här i 4 veckor. För min del skulle hon kunna vara här jämt men eftersom vi har kommit överrens att hon ska vara där varannan helg så ska man fan hålla det också!! han får väl göra som jag gör och lägga schema efter hur han har henne men så verkar han inte tänka.....Hon har varit hos oss i snart 2,5 vecka och INTE en gång han har ringt till henne!!!! fattar ta mig fan inte hur han  är funtad ibland!!!!!!!

Så nu har jag verkligen fått nog, nu får han fan börja prioritera henne lite mer. Har anökt om underhåll nu också, vilket jag skulle ha gjort för länge länge sen, han har sluppit undan allt för länge!!!!!!!

Melissa frågade idag varför pappa inte ville ha henne hos sig...ja vad ska man säga???

 

förstår inte hur man bara kan strunta i sitt barn bara.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0