järntabletter

jag mailade min barnmorska i dag vid 11 och skrev att jag hade tagit blodvärde på jobbet i helgen och att det var mkt lägre än vad jag brukar ha och jag  har haft mycket huvudvärk och blir andfådd av minsta lilla jag gör. Så hon ringde faktiskt upp mig vid 1 =) är ju helt fantastiskt när nåt fungerar så bra =) hon är så himla gullig och omtänksam min barnmorska=)


eftersom jag hade 137 i blodvärde när jag var hos henne för några veckor sen och bara 109 nu så sa hon åt mig att pröva järntabletter som heter Niferex.  Så jag har precis varit och hämtat ut en förpackning så vi får hålla tummarna att de fungerar!!!

 

har känt miraklet flera ggr idag =) det är såååå underbart att känna nåt sprattla runt där inne =) undrar om det är en liten tjej eller kille där inne? spännande spännande =)

/LINDA


Kommentarer
Postat av: Emma

Aha du fick tabletter! Ja hoppas verkligen att det hjälper, lider med dig...hatar verkligen huvudvärk! Hörs snart! KRAM!!

2009-10-26 @ 21:05:20
URL: http://karlssonsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0