Lycklig =)

Jobbade i natt och natten gick verkligen rekortfort. Skönt att det kan vara så ibland,ska göra en natt till sen ledig tills nästa helg =)

När jag vaknade idag så hade jag en sån skön känsla i hela kroppen =) Är såå lycklig. Jag är tillsammans med mannen i mitt liv och väntar barn med honom och så har jag en underbar dotter och familj. Kan verkligen skatta mig lycklig=) Längtar tills man kan känna bebisen lite mer, nu har det bara varit lite små buffar. Tänk vad några fragminsprutor kan göra egentligen? hade det inte varit för dessa så hade det fömodligen inte varit nån bebis än! Tack gode gud för läkemedelsföretagen och forskare som tar fram en massa livsviktiga mediciner.

v 15 och 1,5 kilo upp. jag struntar faktikst helt i hur mycket jag kommer gå upp, är bara så jävla lycklig att det växer ett liv inom mig!! =) men hade det varit jag för några år sedan så hade jag nog tänkt oerhört mycket på vikten men nu så finns det viktigare saker i livet =)  tycker allt för många stressar upp sig med det här med vikten, lev och må bra i stället för att tänka så mycket =) visst ska man inte proppa i sig vilket skit som helst, men huvudsaken man mår bra. Och jag tror att är man ganska smal från början så går man nog upp lite mer i vikt än vad kanske en som väger några extra kilon gör eftersom de har lite att ta av. Har fått för mig det i allafall=)

I morgon kommer Daniel hem från Norge förhoppningsvis för gott!!  skönt att ha han hemma, han skrev ett sms till mig idag och det stod " nu älskling är det inte långt kvar,räknar timmarna nu, älskar dig! puss puss"

Usch tycker så synd om vissa patienter på jobbet, dom har det verkligen kämpigt, får verkligen hoppas att man själv slipper kämpa så i livets slut.......


Nu ska jag mysa lite med Melissa innan jag ska iväg till jobbet....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0