Ny vecka

I lördags så var vi hem till mina föräldrar och åt plankstek, så underbart gott det är!!


Sen i går var vi hem till Daniels mormor inga och åt rotmos med köttkorv...*mums* egengjort rotmos är ju underbart gott. Så jag har inte behövt gjort så mycket mat i helgen =) ganska skönt faktiskt....

 

Kan fortfarande få så fruktansvärt ont i huvudet och inget verkar hjälpa, inte ens vila....får väl hoppas det går över.. tog ett blodvärde )Hb) på jobbet och det visade 109 så jag ska nog ringa till min barnmorska angående om jag ska börja med järntabletter....jag brukar ju annars ha ett blodvärde på mellan 130-40 så det är nog inte så konstigt att jag märker av det.....

V 17 idag =)


på lördag ska jag och Emma åka till västerås och hälsa på mia och tobias och deras nya tillskott Alma =) ska sova över där till söndagen så det ska bli sååå roligt =)

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0