Onsdag 091021

Huvudvärken håller i sig än =( usch....alvedon hjälper inte så jag har inte tagit några såna idag eftersom jag tycker att det är onödigt att proppa i sig läkemedel som ändå inte hjälper....Ingen feber har jag längre så man får väl vara glad för det =)



Blev så glad idag när jag var in på Familjeliv och läste min gästbok, det var en tjej som hade skrivit att hon läste min blogg och var så glad för våran skull att vi har fått behålla miraklet i magen =) blir så himla glad av så snälla och omtänksamma människor =)  man behöver verkligen massa positiv energi när man är gravid =)

 

Jag känner av pyret mer eller mindre varje dag nu och jag är såååå tacksam för det =) 

 

Ledig 2 nätter till sen ska jag jobba 2 nätter...känns som jag har varit ledig länge nu =)


Idag är det Leksand-Mora !!! heja leksand!!!!!!



hittade en bild på internet på ett foster i v 16 =)   <3




 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0