Onsdag

Igår fick jag äran att titta på miraklet igen =) var lite orolig för besöket eftersom det har dragit  i magen och ryggen ganska mkt och jag är inte lika kissnödig längre.Oroar mig nog mkt i onödan eftersom jag är livrädd att det ska bli som de andra gångerna.
 Men allt såg jättebra ut och den växer precis som den ska =) lilla hjärtat. den hade vuxit till sin dubbla storlek på 3 veckor =) h*n lipade åt oss och det såg ut som att h*n blåste bubblor och en liten vink fick vi också =) Och doktor E sa att det är som det ska när det drar och hugger lite. skönt att höra.....Fick 2 bilder till med mig hem på miraklet men är så irreterad på min mobil...det är nåt fel så man inte kan lägga över bilderna på datorn....blir så dålig kvalite med digitalkameran men lägger ut en bild ändå =)

Sent i går kväll fick en kompis (mia) sin andra dotter, STORT grattis till er!!!

var till barnmott med Melissa idag, angående hjärtat.Doktorn var jättebra och sa att de andra 2 doktorerna hade oroat oss alldeles i onödan. Det de 2 doktorerna sa att hon hade stämde inte...de var nog säker osäkra. men det var väl bra att allt blev utrett nu i allafall, och de tog ett nytt ekg och det såg också bra ut....så nu kan man andas ut...=)

I morgon ska jag jobba en c-tur...börjar halv 2 och slutar kvart i 10. sen ledig hela helgen =)




/LINDA


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser på lång väg att det är en liten tös! ;)

2009-10-11 @ 21:33:55
URL: http://karlssonsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0