städmani....

Idag har jag redan hunnit bytt sängkläder, dammsugit hela huset och torkat golvet på nedervåning och diskat, och klockan är inte ens 10 än =) fick ett ryck efter jag hade skjutsat Melissa till skolan. Och det är väl tur det att man får såna ryck ibland =)

Fick med ett reklamblad från panduro i tidningen idag och det fanns så mycket mysigt julpyssel i den så jag tor att jag ska åka ner och köpa lite pyssel som jag och Melissa kan roa oss med....

Idag ska melissa ha med sig en kompis hem från skolan, Ella heter hon. Så jag antar att det blir mycket karaoke sjungning och nintendo wii spel idag =)


Nu ska jag göra lite fruktsallad sen ner till panduro en sväng.....

 

Förresten så kände jag av miraklet väldigt mycket i går kväll....kändes nästan som att den spelade fotboll =) det är inga riktiga sparkar men massa buffar och sprattel =) underbart underbart =)  längtar tills Daniel kan känna den lilla krabaten också.....


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0