Tornado i magen =)

Inatt när jag jobbade var lilla miraklet som en tornado i magen, for runt som ett jehu =) Och kl 02.50 i natt så la jag min hand på magen och kunde för första gången känna sparken med handen =) är så himla mysigt att jag har känt h*n så pass tidigt ändå =) tror det dröjde ända tills v 18 tills jag kände nåt över huvudtaget med Melissa. Och med det här älskade lilla pyret har jag känt redan i v 14, 15 nånting =) men dom säger ju att det brukar kännas tidigare med andra barnet....

herregud jag ska bli 2 barnsmor =) men allt känns så nytt den här gången för det är ju faktiskt 10 år sedan jag var gravid sist !! usch nu kände jag mig lastgammal =) men fick ju barn innan jag fyllde 17 så det är väl inte så konstigt att det har tagit lite längre tid med andra.   Även fast jag VET att det är ett litet pyre i magen så fattar jag det nog inte ändå=) herregud  jag ska äntligen få bli mamma igen =) så i morse innan jag slutade så ringde jag daniel och sa att jag hade känt en spark med handen så nu får han hem och försöka känna lite =)


Nu kom min syster Annelie,hon ska hjälpa mig att färga  min utväxt som är kanonmörk....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0