Torsdag

Vaknade i natt av att det gjorde så grymt ont i magen....men la mig på andra sidan och då gick det över på en gång....blev lite smått orolig...blir ju det av allt typ =) men har känt lillen idag också så det är nog ingen fara =)


Ska jobba i natt sen ledig tills på måndag. Ska titta en snabbis på Daniel när han har match innan jag åker till jobbet. Anna en kompis har också en kille i samma hockey lag (mattias) och  jobbar även hon på falu lasarett. Hon skulle också jobba i natt så vi hinner heja lite på våra älsklingar innan plikten kallar =)


Melissa har dille på Michael jacksson och försöker lära sig hans moonwalk=) lillstumpan....hon håller på att träna för fullt...Igår var hon med sin moster Angie och kusin Wilma till maserhallen. Bra att hon kan hitta på saker med dom när jag ligger och sover =)


bara 2 dagar kvar tills jag och Emma drar iväg till Västerås =) ska bli sååå skoj. Blir övernattning tills söndag.

 

Nu blir det en tupplur....

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0