Uppvaket

i natt när jag jobbade var jag på uppvakningsavdelningen. Dit patienterna kommer direkt efter operation. man brukar få vara där 1 eller 2 ggr i månaden ungefär,det är samma peronal där som på IVA. Det var jag och Pelle som jobbade ihop i natt och det gick faktiskt jättebra att jobba...är så himla glad att jag inte mådde just nå illa alls=) min chef sa på morgonen att det strålade om mig =) jag var bara så glad att jag kunde jobba utan att må dåligt =) fast det gäller att äta varannan eller var tredje timme annars är det kört....
ska jobba  natt till sen några nätter ledigt.....

ska hämta lilltejejen från fritids nu....

snart kommer Daniel hem också =)

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0