090921

Idag är Melissa hemma från skolan igen. Hon hade feber i går kväll och fortfarande lite i morse så hon är hemma lill stumpan. Liggger uppe i min säng och tittar på film.

Hade jättesvårt att somna i går kväll...har ju blivit lite bortskämd när Daniel var hemma hela förra veckan,kändes lite ovant att inte ha han bredvid sig i sängen. Han åkte tillbaka till norge i går och kommer hem på torsdag.

Det är en envis förkylning jag har åkt på...den fortsätter att hålla i sig. men tack gode gud för nässpray =)

Idag blir det en lugn dag hemma, ska pyssla om min lilla sjukling.

Köpte vinterkläder till Melissa förra veckan, det blev everest jacka och byxor. Köpte faktiskt en röd jacka åt henne och den passade jättebra.

nej nu ska jag ge min dotter lite frukost på säng =)


/LINDA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0