höst

I morse när jag slog upp dom blå kl 06:35 så var det sviiiin kallt i sovrummet. Hade haft fönstret öppet hela natten....tror det var 2 grader ute när jag gick upp...*brr* nu är det verkligen höst!

Skjutsade Melissa till skolan och åkte sen till ica maxi och köpte frukost. Bara älskar att sitta länge i soffan och äta en stoooor frukost =) färska frallor, kokt ägg och nypressad apelsin juice =) Har blivit  en riktig frukostmänniska.
 har suttit under en filt i soffan och tittat på Johan Falk-vapenbröder. Såg den första filmen i går Johan falk-gruppen för särskila insatser. Så himla bra, 2 av de bättre svenska filmer jag har sett!!! absolut sevärda!! jag älskar ju alla beck filmer men de här var riktigt riktigt bra faktiskt! 




måste städa här hemma också...pust och stön.....

Det är nog dags att äta igen snart,känner att illamåendet kommer krypande sakta men säkert......hoppas det här illamåendet tar slut snart så man kan njuta riktigt ordentligt av graviditeten. V 13 i dag!!!! =)

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0