sjukt barn

idag är Melissa hemma från skolan. Hon sa på morgonen när vi skulle åka till skolan att hon mådde lite illa,men jag tänkte att det går väl över,så jag skjutsade henne till skolan i allafall. men när vi  kom dit så var hon alldeles kritvit i ansiktet och mådde jätteilla. Så det var bara att ringa och sjukanmäla henne. Så nu ligger hon i sin säng och tittar på tv=) lillgumman....
Har lämnat in våran bil på Bilmetro eftersom det var lite stenskott på huven när vi köpte den som ska lackas om. Varken jag eller Daniel såg knappt stenskotten men men är väl alltid kul att få den lite lackad i allafall,så den blir ännu finare=) är supernöjd med den verkligen. Är såååå skönt att köra automat, var heeelt emot det från början men nu är jag fast!!

I helgen har elektrikern Jakob varit här och dragit lite el nere ikällaren. Och Daniel och Lissel har börjat med bastun, den blir jättefin=) skönt att vi har kommit i gång lite där nere i allafall. Stackarn är borta i norge på veckodagarna och kommer hem och jobbar hela helgerna...han är så duktig min sambo=)

Så idag blir det nog inte så mkt gjort när lill tjejen är hemma.

Går och väntar spännt på Camilla Läckbergs kommande bok Fyrvaktaren som ska släppas i butikerna den 16 september. Den förra boken Sjöjungfrun slutade ju så spännande....kommer stå och hänga på låset till Bokia nästa vecka =)


/LINDA


Kommentarer
Postat av: Mia

ååå toppen med en ny camilla läckberg! som jag har väntat =). jo det slutade ju minst sagt spännande! hoppas allt är bra med dig och att melissa kryar på sig! kram.

2009-09-08 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0