Tandläkaren

Kommer precis hem från tandläkaren,där jag har varit med Melissa. Hon skulle dra ut 1 tand idag  men så blev det inte. tandläkaren tyckte att tänderna som ska bli utdragna satt så löst så vi får hem och vicka lite extra mkt på dom=). det som blev gjort idag var att hon fick bedövning och att han slipade en tand. Hon har ju alltid behövt lugnande medicin förrut när vi har varit till tandläkaren för att laga eller dra ut (hon drog ut 2 tänder för några år sen) men idag var hon jätte jätte duktig...mkt duktigare än vad jag hade varit=) hon kände ingenting när tandläkaren gav henne bedövning och det var ju skönt.  Så nu ser hon lite ut som en boxare eftersom läppen är lite stor=) får hoppas bedövningen går ur snart så hon får sina våfflor som jag har lovat att göra.


Umgicks lite med Angie idag på morgonen, köpte en jättefin klänning på veromodo som jag ska ha på mig när vi ska ut och äta på fredag=)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0