inte tid

Nu var det längesedan jag skrev nåt här, det finns liksom inte riktigt tid till det längre när man har en liten här hemma=)  Det är sååå mysigt att vara hemma med Elsa. Jag som trodde att man skulle hinna göra så jättemycket när man fick barn, men ICKE! tycker inte att jag hinner någonting! 

I går blev Elsa 3 veckor, tänk vad tiden går fort! Och jag och Melissa fick första leendet av henne iförr går =) och i dag har hon flinat åt mig några ggr också, det är ju så himla gulligt =)  Hon ligger just nu och sover i vagnen, så man får passa på att göra lite sånt som man annars inte hinner.


I morgon ska hela familjen åka till fornby studio och bli fotade av min mycket nära vän Emma. Ska då ta fotot som vi ska skicka in till tidningen. Jag och Elsa har redan varit till studion 1 gång tidigare och fotograferat oss. Ska lägga in lite bilder senare från det.


Nu ska jag stoppa i mig lite choklad =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0