Kräftfiske premiär!

Idag ska vi ner till svärfar i Torsång och fånga kräftor. Eller jag ska inte fånga men älsklingen, svärfar,pappa,brorsan och persson ska. Vi andra sköter väl grillningen =)
Pappa och brorsan var ner till Torsång igår för att sätta upp ett partytält i fall det skulle regna....Och pappa smart som han är hade inte spart ritningen för tältet =) ha ha inte lite pinnar att sätta ihop...men de lyckades till slut.



Och i morgon blir det kräftskiva hos min morbror. Min morbror brukar få jättemånga kräftor och dom är ju sååå goda!



Igår så fick Elsa smaka på morots pure. Och det gillar hon verkligen =) Så idag åt hon flera teskedar.....nästa vecka blir det palsternacka...


Och förresten så har Elsa sovit i eget rum i 2 dagar nu. Och det går faktiskt bra. Rummet ligger vägg i vägg med vårat så det är ju inte långt bort hon är. Hon har varit så väldigt knölig på nätterna och jag vaknar av minsta pip hon gör men nu när hon har sovit i eget rum så har jag faktiskt sovit bättre och även hon =)  Tänk att lilltjejen redan är 4 månader =)....





ha en trevlig helg allihopa!


/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0