Lyckat fiske

Kräftfiskepremiären blev lyckad! Förra året fick älsklingen och co bara 9 kräftor på hela kvällen och natten medans de fick ca 40 redan första vickningen...vet inte hur många det blev till slut. och min morbror och bror fick runt 150 st =) så idag ska det mumsas kräftor =) 


Elsa vaknade bara 1 gång i natt, så jag känner mig riktigt utvilad idag. Det går faktiskt riktigt bra att ha henne i eget rum.


har funderat mer och mer på när jag ska börja jobba. Förrut tänkte jag inte börja jobba nåt innan augusti 2011 .Men tror jag ska börja göra nån helgtur då och då efter nyår nån gång...men efter nyår kanske jag har ångrat mig igen:)



/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0