Måndag

I lördags så provade Elsa potatis för första gången...oj vad hon spottade och grimaserade =) det gick lite bättre dagen efter. Ska snart ge henne för tredje gången....Och på onsdag tänkte vi prova morot.


I morgon blir det en tripp till IKEA med svärmor och hennes väninna Tina =) ska inhandla en matstol till Elsa och lite annat smått och gott...


Elsa somnade redan kvart över 7 i går kväll, så jag trodde att hon skulle vakna och vara klarvaken i natt men hon vaknade bara till vid 01 och 04 för att äta lite...=)  så det tyckte jag var ok....
Hon är ju fortfarande knölig på nätterna och kan vara så ledsen men tycker det har blivit lite bättre.
har börjat att ge henne lite mer ersättning nu. Eftersom det börjar sina lite och hon inte är riktigt nöjd med bara bröstet.


Nu ska jag upp och titta om min 10 åring vill vakna =)



Mina älskade ungar....Elsa ca 3 veckor gammal...



Elsa 4 månader =)







/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0