Myggor och getingar från helvetet

Vi var på kräftskiva hos min morbror i lördags. Och dessa förbannade getingar!!! och när de skönt nog hade försvunnit mot kvällen ja då kommer dessa myggor från helvetet i stället! 12 myggbett på det ena benet har jag, och 4 på det andra =) är alldeles prickig....Men annars var det mkt trevligt.


En av min absolut närmaste vän ska ha barn i september. Vi pratade lite förra veckan om att det närmade sig och så. Sen säger jag " vad kul för er att du får föda på det nya stället, har hört att det är väldigt fräscht"
och då säger hon. Vadå nya stället? ska jag inte föda där jag fick sist??
åh herregud vad jag skrattade...men snälla vännen har du inte läst tidningen, de håller på att riva det stället=) ha ha det var en jäkla tur att hon fick reda på det nu så de inte skulle vimsa runt när det väl var dags. De tog även en repa dit för att se var det låg=) du är mysig du vännen!! =)


Har precis varit och storhandlat, usch vad pengar det går åt....


Lilltjejen ligger och sover så jag tänkte passa på att göra tekakor nu...


Melissa har en kompis här idag, så jag tänkte göra pannkakor med grädde och drottningssylt till dem sen =)


/LINDA

Kommentarer
Postat av: Bella

Såg dig & Elsa idag, på ica maxi :)

2010-08-16 @ 13:05:34
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0