Öppna förskolan

Idag har jag och Elsa varit på öppna förskolan för första gången =) var där med mina goda vänner Emma och Mia och deras barn såklart. Samma ställe som vi gick på som små, så en av fröknarna kännde igen oss =) lite skoj, hon tog även fram kort från den gamla goda tiden =) ha ha alltid ql att få sig ett gott skratt! Blir nog att åka dit igen nästa måndag.


Tänk nästa vecka blir Elsa 5!!! månader...jisses vad superfort det går alltså. Hon är alltid så glad lillstumpan=) finns det nå bättre än bebisskratt och dessa underbara leenden? =)


Ska snart skjutsa iväg min" stora" tjej på gymnastik...


Nu börjar äntligen förkylningen att ge med sig.....


*förmodligen har allt en mening...*


/LINDA

Kommentarer
Postat av: Mia

ja det var roligt på öppna förskolan. dit blir det att gå oftare och jag funderar på ha lovis hemma på måndagar, så hon kan få följa med dit! va fina kläder du köpt till elsa på bilden ovanför! i det blir hon nog varmt till vintern! kram mia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0