Helgen

I fredags så bänkade jag mig framför tv:n med en STOR skål godis =) Tittade på idol finalen. Tyckte att båda var mycket bra men Jay är ändå en klass för sig.
Älsklingen var upp till Teghera Arena och tittade på Leksand-Borås. Så jag och Elsa var själva, för melissa var hos farmor.


I dag när jag kom ner efter att ha fått sovmorgon till 10 =) så var det på tv:n  om terrordådet i stockholm som hade varit i går...usch vad otäckt, man blir verkligen rädd. Det finns såna tokiga idoter. Tur att han misslyckades med sitt attentat.


I förrgår så sa Elsa pappa =) hon vet nog inte ens vad pappa är men hon sa det i allafall. Det är tacken det när man har varit hemma med henne i 8 månader=)  så säger hon pappa som första ord =) aja får hoppas det blir mamma snart.


Imorgon så blir det nog lugnt, ska nog bara vara hemma.


/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0