Jobba?

Idag var jag och  Elsa på kupolen och köpte julklappar. Har nog bara 2 till att köpa nu =) skööööönt! Och när vi skulle gå in på Waynes och fika så såg vi Tommy Salo =) det tyckte jag var lite tufft....Får hoppas det blir bra nu när han har blivit sportchef för Leksands IF. Egentligen är jag ju inte så värst intresserad av hockey men jag har en sambo som VERKLIGEN är det!



Idag runt kl 3 så ringde det ett dolt nummer på mobilen...vem var det???? Jo jobbet!
Det var sekreteraren och alltiallo tanten Ingegärd som ringde och frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba extra nångång. De har verkligen  kris på jobbet. Så jag har kollat med min snälla svärmor när hon är ledig i Januari så skulle jag kunna hoppa in nån tur men ABSOLUT inte nå många, är ju ändå mammaledig =) Ska ringa tillbaka i morgon och berätta när jag kan jobba så slipper de ringa hela tiden.



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0