Bowling

Idag ska vi bowla hela familjen. Det ska bli riktigt skoj. Får se hur lätt det är när man har mage i vägen =)  Sen ikväll blir det mat hemma hos mamma och pappa. Tror att de skulle göra inbakad älgfile med svampstuvning och potatisgratäng=) *mums*

 

Om 5 dagar firar jag och Daniel 4 underbara år tillsammans, och  inte trodde jag att man fortfarande kunde vara så här himla kär=) Jag har verkligen hittat mannen som jag vill leva resten av mitt liv med! Älskar han så otroligt mycket. och nu kommer vi snart till en ny fas i livet,vi ska få barn ihop och han ska äntligen få bli pappa =) Tror att våran kärlek har växt sig  mycket starkare eftersom vi inte har haft det helt lätt innan den här graviditeten, med 4 missfall som har tagit väldigt hårt på en både psykiskt och fysiskt. Men han har alltid ställt upp och vi gav aldrig upp!! Och nu så äntligen har vi snart våran lilla skrutt här =)



har sytt ett par nya gardiner till barnrummet,blev riktigt riktigt nöjd med resultatet=)




Min syster Bea och jag byter veckor på samma dag, så jag är i v 33 och hon i v 17 =) <3

 

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0